?

Log in

Yay Spontaneous Me!

The chronicals of the flying Mwahaha of Doom....

8/1/07 10:55 am - so...

I posted here a few days ago but i guess it didnt show up. Anyhoo I checked on the cpr class now that my schedule is free and it is full! yep Im kinda mad!

11/25/06 08:00 pm

I love you guyzzzzzzzzzzzzzzz!

10/12/05 04:05 pm - hehehehehe

Megan you are going to be The PRESIDENT
Megan Anderson you are going to be a rally car driver
Megan Elizabeth Anderson you are going to be a shoplifter
M. Anderson you are going to be a lottery winner
Megan A. you are going to be a Top gun pilot
Megsy you are going to be a professional shopper
Meg you are going to be a lumberjack
M.E. Anderson you are going to be a circus freak!
Meg Liz A. you are going to be a suicide bomber
M.E.A. you are going to be officer gopher
Meg A you are going to be a super model
Meg E. A. you are going to be an alien investigator
Megan Elizabeth, Your ideal job is a Anything where you can kiss ass.

Jobpredictor.com lol!

8/27/05 11:20 pm - interesting.....



What Famous Leader Are You?
personality tests by similarminds.com

8/27/05 07:57 pm - hmmmm


My life is rated G.
What is your life rated?


so tell me something that I dont know....

8/21/05 03:17 pm - hey

Hey guys!
I got home from camp a week ago, and i have beed really bored ever since! hmmm items of interest... went to school on Friday and registered and such, then went to lunch with my friends... that was fun. I really dont want school to start. Oh and i got my haircut. Its cool, it just takes me a while to get used to change. Tommorow we are going to go pick my sister up from my grandmas and go school shopping. Yay new clothes. Im in desperate need of some because mine got all gross at camp.Well i have bred you all enough, ill update later when something more interesting happens...

8/21/05 03:16 pm - interesting quiz thingy

Your results for Christian Traditions Selector
Send your comments to Pete, the creator of this selector.

Rank Item Percent
1: Anglican/Episcopal/Church of England (100%)
2: Eastern Orthodox (91%)
3: Lutheran (85%)
4: Congregational/United Church of Christ (79%)
5: Methodist/Wesleyan/Nazarene (79%)
6: Presbyterian/Reformed (79%)
7: Pentecostal/Charismatic/Assemblies of God (76%)
8: Church of Christ/Campbellite (70%)
9: Roman Catholic (70%)
10: Baptist (non-Calvinistic)/Plymouth Brethren/Fundamentalist (67%)
11: Anabaptist (Mennonite/Quaker etc.) (58%)
12: Baptist (Reformed/Particular/Calvinistic) (58%)
13: Seventh-Day Adventist (32%)

8/14/05 10:43 pm - hi!!!!!!!

Hey im back! camp was a blast, but im really tired!

6/18/05 12:54 pm - Adios

Im going to miss you all!

Hey guys, well today Im leaving for the summer. I will be back around mid August. Im goin to work at a summer camp. I will try to check this site, but im warning you Im not going to be on much at all. Well have a great summer everybody and i will see you all in August. Call me or write me in tahoe. Love you all to death
<3 <3 <3<3<3 Megan :)

6/17/05 11:55 am - GUESS WHAT?????

yepyep that right I went to go take my driving test today.... And i PASSED. on the first try go me!!!! I was so nervous, and it didnt help that my guy was a real jerk wad. well Anyways Im so happy!Liscence 4 me yay! well I have lotsa work to do...talk to all of you guys soon!
Powered by LiveJournal.com